Home Forum Boeken Registreren Zoeken

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie
Vorige onderwerp Printervriendelijke versie Log in om je privé berichten te bekijken Volgende onderwerp
Auteur Bericht
MaaikebaartzorgOffline
Onderwerp: Draagjas om je baby te dragen te Ruil  BerichtGeplaatst: 06 mrt 2017 - 08:27

Status: Offline
Halllo allemaal,

Ik zou graag mijn draagjas willen ruilen voor een goede elektrische kolf van Medela, liefst dubbel uitgevoerd.

Ik heb de draagjas van een vriendin gekregen en hij is nog helemaal nieuw. Ik ga hem niet gebruiken omdat ik er al 1 heb.

Als je er belang bij hebt hoor ik het graag. ( via PB Smile )

Groetjes,

Maaike

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage  
Reageer met quote Naar boven
MaaikebaartzorgOffline
Onderwerp: Draagjas om je baby te dragen te Ruil  BerichtGeplaatst: 07 mrt 2017 - 14:38

Maaikebaartzorg schreef:
Halllo allemaal,

Ik zou graag mijn draagjas willen ruilen voor een goede elektrische kolf van Medela, liefst dubbel uitgevoerd.

Ik heb de draagjas van een vriendin gekregen en hij is nog helemaal nieuw. Ik ga hem niet gebruiken omdat ik er al 1 heb.

Als je er belang bij hebt hoor ik het graag. ( via PB Smile )

Groetjes,

Maaike

Voordat ik het antwoord 100 x moet geven... het is een Minomana draagjas in de kleur Lila maatje XL. Je kunt hem hier bekijken: https://www.allesmama.nl/winkel/positiekleding/draagjas-alles-mama-softshell/

bootjeOffline
Onderwerp: Draagjas om je baby te dragen te Ruil  BerichtGeplaatst: 09 mrt 2017 - 08:37
Columnist

Hi Maaike,
Ik denk eerlijk gezegd niet dat dit de juiste plek is om je jas te ruilen/te verkopen. Ik denk dat je meer geluk hebt op mp of op de daarvoor bestemde fb groepen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht  
MaaikebaartzorgOffline
Onderwerp: Draagjas om je baby te dragen te Ruil  BerichtGeplaatst: 13 mrt 2017 - 12:27

bootje schreef:
Hi Maaike,
Ik denk eerlijk gezegd niet dat dit de juiste plek is om je jas te ruilen/te verkopen. Ik denk dat je meer geluk hebt op mp of op de daarvoor bestemde fb groepen.

Klopt zeker wat je zegt, maar ik heb bewust gekozen voro deze optie omdat ik dan alleen met mensen zit die ook wat dieper in dragen zitten Very Happy

MaaikebaartzorgOffline
Onderwerp: Draagjas om je baby te dragen te Ruil  BerichtGeplaatst: 17 mrt 2017 - 13:14

Maaikebaartzorg schreef:
bootje schreef:
Hi Maaike,

Klopt zeker wat je zegt, maar ik heb bewust gekozen voro deze optie omdat ik dan alleen met mensen zit die ook wat dieper in dragen zitten Very Happy

Inmiddels is het gelukt. Hartelijk dank LennyD Cool

Berichten van afgelopen:     
Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie
Vorige onderwerp Printervriendelijke versie Log in om je privé berichten te bekijken Volgende onderwerp