Home Forum Boeken Registreren Zoeken

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie
Vorige onderwerp Printervriendelijke versie Log in om je privé berichten te bekijken Volgende onderwerp
Auteur Bericht
summie89
Onderwerp: ****AUGUSTUS EN SEPTEMBER 2016 BABY  BerichtGeplaatst: 28 jun 2017 - 22:45

Ja t gaat snel he! En als je dan ziet wat ze allemaal al kunnen!
Een pittig dametje dus! Dat heeft ook wel iets vind ik, als er niks in zit en alleen maar braaf spelen is ook niet leuk lijkt me..

Hier ook een pittig mannetje, weet precies wat hij wel en niet wil. En geeft dit ook duidelijk aan.
Heel erg vrolijk. Slaapt nu ook goed, van 19.30 tot 07.30 en dan overdag 2 en soms 3 slaapjes.
Hij zit een stuk beter in zijn vel sins hij kan kruipen en bewegen. Hij gaat nu zelf zitten, staan aan de meubels en lopen langs de tafel.
Hij gaat nu ook in bed staan als hij wakker is en roept hij mama, dan smelt je gewoon! Zo schattig als je dan binnenkomt een lach van oor tot oor.

Hoeveel flessen krijgt E nog madeliefff?
S zit nu op 2x 150+5 en 1x 120 +4.

Wat een rijkdom en een heerlijk geluks gevoel idd!

Soms begint t wel te kriebelen voor een 2e maar aan de andere kant denk ik ook van we zijn nu zo aan het genieten we wachten nog wel even!

24 April 2014 gestopt met de nuvaring. 27-01-'15 PCOS
Na 17 rondes en 11 maand mmm Zwanger!!

1e niet officiele ronde zwanger van ons 2e wondertje
7-9 eerste echo, ❤ klopt.
6-11 controle
20-11 controle
4-12 GUO

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht  
Reageer met quote Naar boven
jimmy
Onderwerp: ****AUGUSTUS EN SEPTEMBER 2016 BABY  BerichtGeplaatst: 29 jun 2017 - 13:39

Blijft altijd lastig die gesprekken, hopelijk lukt het snel voor diegene..

Ik zat hier ook al eens naar het NOD topic te kijken, 11 jaar geleden zat ik daar ook haha, jemig, wat gaat het snel!!
Nu 4 kinderen verder..

Wat goed dat E zich zo goed ontwikkeltd!

Elizabeth is aan het tijgeren en probeert zich in de box op te trekken aan de bovenkant, meestal zit ze op haar knietjes of gaat ze onderuit..

De nachten zijn hier nog steeds ''newborn'' style Anxious Not talking Speak to the hand

Aaah wat lief dat S om mama roept!

jimmy
Onderwerp: ****AUGUSTUS EN SEPTEMBER 2016 BABY  BerichtGeplaatst: 29 jun 2017 - 20:19

En vanavond ging ze dus staan in de box Mr. Green
Manlief komt zo thuis, eindelijk!
is maar 4dagen weg geweest, maar was weer lang genoeg..

Berichten van afgelopen:     
Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie
Vorige onderwerp Printervriendelijke versie Log in om je privé berichten te bekijken Volgende onderwerp