Home Forum Boeken Registreren Zoeken

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie
Vorige onderwerp Printervriendelijke versie Log in om je privé berichten te bekijken Volgende onderwerp
Auteur Bericht
SushiOffline
Onderwerp:   BerichtGeplaatst: 08 aug 2017 - 21:41
Beheerder

Status: Offline
Kan me voorstellen dat je er een beetje klaar mee bent Mij, maar... je bent er bijna!!

Kids komen weer bij elkaar in de klas ja, wilden wij zelf graag. Ze hebben geen last van elkaar, dus waarom uit elkaar halen? Ook beetje aan papa en mama denken hoor, 30 of 60 kids onthouden, 60 of (max) 120 ouders leren kennen Laughing

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht  
Reageer met quote Naar boven
houtjeOffline
Onderwerp:   BerichtGeplaatst: 31 aug 2017 - 14:06

Status: Offline
Mij kan me indenken dat je er klaar mee bent ja...
Sushi wat fijn dat ze weer bij elkaar komen.. En ik geloof zeker dat dat gemakkelijker is en straks ook als ze jarig zijn 30 of 60 traktaties. Ik vind 30 al veel..
Al ga ik dat straks waarschijnlijk ook krijgen 2 klassen want Nienke is in de vakantie jarig en Stijn einde schooljaar...

Hier gaat het goed. Gaat heel snel allemaal maar ze doet het goed.. Tenmisnte dat vind ik.. Het bureau zeurt weer eens over dat ze niet hard genoeg groeit. Maar dat dezen ze bij dejongens ook steeds en ze zijn nu nog niet groot maar ze vallen binnen de normen. Dus ik maak me niet druk ik zie haar groeien en ze is tevreden..
Wordt alleen moe van de nachtvoedingen. Ze komt snachts om de 1,5 a 2 uur terwijl ze er overdag soms rustig 4 uur tussen laat. En als ik haar an eerder wakker maak in de hoop dat ze het dag en nacht ritme wat omgooit vertikt ze het om te drinken... Eigenwijsje..

Mama van Stijn 26 juli 2015

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht  
Reageer met quote Naar boven
Berichten van afgelopen:     
Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie
Vorige onderwerp Printervriendelijke versie Log in om je privé berichten te bekijken Volgende onderwerp